Äntligen!!!!!

Äntligen börjar det kännas bra i skolan.. Vi har tre kurser vi måste klara för att få börja termin 3, och då är det 15 del tentor sammanlagt och jag hade fyra omtentor.
Nu har jag fått reda på att jag har klarat tre utav dom och har en omtenta jag ska göra på lördag.
Äntligen börjar det kännas bra i skolan och att det går bra! Nu är det som sagt var bara den sista jag behöver klara, men den tentan är lite och ungefär fyra-fem frågor.

Jag måste tacka min underbara pojkvän som stöttar mig så mycket i skolan och vill att det ska gå bra för mig. Min älskade mamma har också hjälpt mig lite med pluggandet, men det är svårt att fråga både mamma och Johannes om hjälp för dom förstår ju inte alla dessa konstiga ord på latin och allt annat konstigt.. =)

Men dom har varit ett stort stöd för mig.
Imon ska jag iväg och träna på förmiddagen, sen ska jag och Anneli plugga till tentan!


Min praktik i Skene har varit jätte rolig och väldigt lärorik men också väääldigt krävande. Jag är så glad att Johannes har stått ut med mig. Jag har varit trött, grinig, känt mig otillräcklig. Men han har verkligen inte ställt ett enda krav på mig och jag har inte behövt göra någonting hemma om jag inte har orkat. Så nu måste jag säga ÄNTLIGEN är den färdig för denna gången.
Jag har velat göra så mkt hemma som städa, tvätta, diska, laga mat och sånt men har verkligen inte haft någon kraft. Sen hade vi ju en del inlämningar under praktiken också som skulle göras vilket också tog sin tid.

Nu ska jag sätta mig och plugga igen!

Puss och Hej

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Liten Snutt, du är bäst det vet du =) Och jag är stolt som en tupp, näää som en hel hönsgård tror jag.

2009-11-17 @ 08:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0