Upp kl. 05.20

Idag var jag uppe tjugo över fem!! hur kan man ens vakna den tiden på dygnet, det förstår inte jag! kroppen borde inte tillåta mig gå upp då! Men börjar man jobba 06.45 så måste man upp tidigt om man ska hinna äta frukost och göra iordning sig.

I tisdags började jag jobba på Akuten här i Borås. Det är riktigt kul och jag trivs väldigt bra... än så länge iaf =)
Sen igår (onsdag) skulle jag gå med en annan undersköterska på dagen, men hon försvann så jag fick gå själv hela dagen och en del med sjuksköterskorna.. Det gick jätte bra ändå, men jag hittar ju ingenstans!!!
Men idag har jag tillbaka min "riktiga" handledade som jag har under min brevidgång...

Så nu ska jag åka till jobbet igen...

Idag ska jag vara på Jourcentralen....  I sommar ska jag vara både på jourcentralen och på kirurgsidan på akuten...

Ha en toppen bra alla....

P.S. jag fick sms av johannes som är i Danmark     00.28 "Hej älskling. Nu är kl nio och vi har kommit till hotellet......."
Förstod inte riktigt det där med tiden! För när jag pratade med honom vid nio tiden då var dom fortfarande kvar i sverige... Ett litet dilemma för mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0