Sommaren 2009

Denna veckan får jag verkligen försöka att plugga på stenhårt, för från och med nästa vecka så ska jag börja gå brevid på AVC där jag har mitt sommarvikariat... (Akutvårdscentralen)
Då blir det tuffa veckor för mig.... Skola, plugg och jobb i massor.....

Sen har jag fått mitt schema inför sommaren! Vi jobbar varannan helg, vilket kändes väldigt bra när jag fick höra det, för Johannes jobbar ju också varannan helg.. men självklart så jobbar han när jag är ledig och jag jobbar när han är ledig, så det blir inte mycket tid över till varandra i sommar... Men det kan ju inte bli värre än vad det är nu, fast jag tycker att jag sköter mig väldigt bra!!! =)

Jag ska vara ledig dom två sista veckorna på sommaren innan jag börjar skolan igen, då har vi tänkt att åka iväg någonstans...Något tips??? Hjälp oss...
Vi har tänkt att någon gång denna sommaren ska vi åka till stockholm och bo på hotell och gå i gamla stan och bara njuta av tiden ihop!!! Sen har vi även pratat om utomlands, men vi får se lite hur vädret är här hemma och sådär.. men skriv gärna tips på vad vi kan göra...

Nu ska jag hugga tag i mina underbara plugg-böcker... Idag ska jag läsa om CIRKULATION....  (är rätt trött på all latin...)

Hej då på er
Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: johannes

ja tycker vi ska åka nånstans där man kan dyka :)

2009-05-11 @ 21:39:52
Postat av: Petro och Jossan

Hej fin blogg :) Kolla gärna in våran fina blogg:)

2009-05-11 @ 21:48:47
URL: http://petroochjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0