Ny vecka, med MASSA sysslor...

Trots att jag och johannes gick och la oss igår vad halv elva/elva så kunde jag bara inte vakna i morse när Johannes skulle åka. Eller rättare sagt jag hade lovat att jag kunde köra ner honom och Mehdi till stationen... Men tillslut kom jag väl ur sängen mer sovandes än vaken!!

Sen kom jag hem och däckade av direkt i soffan innan jag hann att tänka på något annat.. Skolan blev väääldigt dryg och vi pratade om matspjälkningssystemet.... Det var kanske inte så jätte roligt, men men

När jag kom hem somnade jag direkt igen! Förstår inte att jag är så trött, är kanske för att jag vet att det blir två jätte tuff veckor nu.
Skola (dock bara två dagar) men sen ska jag jobba sex dagar denna veckan. Nästa vecka blir det skola tre dagar och jobba fyra dagar!!
Nu är det bara två veckor kvar på Johannes "plask och lek".. det ska bli riktigt skönt att få hem honom =)
Dessutom är det bara tre dagar denna veckan med utbildning!!

Jag satt och tänkte på det igår, det var länge sen jag och johannes var i Henån nu, vi kanske kan åka dit snart och hälsa på igen! Det är alltid så mysigt där ute! Det är så lugnt på något sätt trots att det är massvis med männsikor där samtidigt! Så trivsamt...

Nu ska jag snart sätta mig med mina kära böcker igen! *suck* men men ska man bli sjuksköterska så måste man väl lära sig allt det där!!

önska mig lycka till ;)

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Berit

Kära gulliga Jennifer!! Så roligt att du tycker om att komma till oss i HENÅN!!!! Ni är alltid sååå välkomna hit!

2009-05-19 @ 00:01:32
Postat av: Maria

Det är mycket folk i Henån för att du vart där stora händelser :) Får komma i sommar när familjen från norr också kommer- då blir det ännu mer folk!!

2009-05-22 @ 04:20:02
URL: http://mclachlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0