franskfiskgratäng.....

God morgon!! (morgon för mig i alla fall)

Idag har jag sovit ut jätte skönt.. Var ledig från skolan idag nämnligen!

igår var jag hemma och tvättade och gäspade! Var jätte trött...

Snart kommer min favorit hem, utbildningen är klar på fredag. Det ska bli så himmla skönt!
Nu ska jag snart ställa mig och laga lite mat, det får nog bli franskfiskgratäng med potatismos... Jag ska snart iväg och jobba på¨akuten också! Ska bli skoj....

Det är riktigt skoj att jobba och man får se så mycket nytt... Dock är det väldigt tragiskt ibland, men det är ju tyvärr så. Dom om några behöver ju vård!!!
Jag visste ju vad jag hade att vänta mig när jag började!!!

ne mina vänner, nu ska jag laga mat till jobbet...

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0