En TUFF utmaning!!

Nu sitter jag här framför datorn och TV:n efter en riktigt bra dag!!

min dag började med att jag gick upp vid halv nio, åkte och hämtade Martina och så åkte vi och simmade! Det var riktigt skönt, förstår att Johannes trivs under ytan  =)

När jag sen kom hem åt jag frukost/lunch och sen blev det en super skön POWERNAP...

Häromdan bestämde jag och Bettan (Johannes syster) att vi skulle ta en sväng i stan i Göteborg ihop och förhoppningsvis träffa Johannes senare på eftermiddagen också.
Men johannes skulle ut med dina plask och lek kamrater så jag och Bettan hade en jätte mysig eftermiddag ihop i Göteborg!  ¨Så jag tog bussen till göteborg och vi gick runt i en massa affärer (självklart GinaTricot) och sen tog vi oss en god fika!!!

Jag vill så gärna köpa mig ett par chinos...  Men det får bli nästa projekt =)

Nu vill jag att johannes utbildning ska vara klar, det är jätte tufft för mig här hemma att hålla humöret uppe, glädjen framme och allt....
En riktigt tuff utmaning...
Jag har blivit så himla grinig på det senaste och kan börja gråta för minsta lilla.... men sen har jag kommit på att det är bara så när Johannes är i göteborg... Jag tror att det kan bero på att jag tycker att det är så tufft att bara träffas på helgerna, och oftast varje helg så jobbar jag också.... Vi får inte så mycket tid ihop...
Men nu är det SNART bara tre veckor kvar... Jag får försöka kämpa på och se det positivt! En utbildning ska inte få stoppa mig från Den jag Älskar.... Jag är självklart glad för hans skull, för han trivs ju väldigt bra med utbildning och med dom andra grabbarna i gänget! Dom verkar ha det väldigt kul ihop....

Han är allt för bra för att jag ska ge upp! Jag ger mig inte i första taget... Envis som en åsna...



Nu ska jag nog ta mig en dusch, gråta av mig lite och sen gå och lägga mig!!!

GodNatt 

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Hej. Förstår vad du menar. Ibland kamn ja bli nedstämd när mikael gör roliga saker o jha måste jobba och slita. Då känner man sig så tråkig och han har så kul. mn tre veckor går fort! det är ni värda sen! tack för idag puss

2009-05-06 @ 23:15:35
URL: http://elisabethsimonsson.blogg.se/
Postat av: Berit

Jennifer! Du har en sån fin och överskådlig blogg-jag skulle vilja ha en blogg....ursäkta min korkade fråga,HUR GÖR MAN FÖR ATT SKAFFA EN??

2009-05-06 @ 23:37:09
Postat av: johannes

Kämpa på älskling! Du gör det så bra! :D puss

2009-05-07 @ 07:41:18
Postat av: Mamma

Gillar din bild, likheten är slående. Kanske inte när du är nere och lite depp men däremot när du försöker blidka mig att säga ja till nåt när jag säger nej =)

2009-05-07 @ 09:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0