Är det detta som kallas KÄRLEK?

Johannes smsade för en stund sen och skrev att han kommer hem idag istället för imon! Så han kommer hem tidigare.. Fråga mig inte varför jag skrev den sista meningen för det kunde ni nog lista ut!! =)
så jag ringde upp honom, jag blev helt skakig och sprang runt i lägenheten och hoppade av glädje och har fjärillar i magen!!!

Är det detta som kalls kärlek???


Berit! Det är bara till att gå in på www.blogg.se och registrera sig.. lite svårt att förklara genom internet, men du fixar nog det! Gå bara in på hemsidan så hittar du nog vart!!  Lycka till =)

nu ska jag åka till Martina och sen ska vi ut och slå klackarna i taket!!!


puss och kram på er....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0