Helgen!!!

Nu är äntligen utbildningen klar! Nu har jag honom hemma igen. Det känns helt underbart!!!

I fredags bjöd jag ut min älskling på restaurang som present för att han var klar med utbildningen och fira att han äntligen är hemma!! Och även fira att vi har varandra!
När4 vi kom till restaturangen så stod det tre stora röda rosor på bordet som var till min älskling som jag hade varit där och lämnat på dagen!
Vi vi åt vitlöksbröd som förrätt, sen åt jag oxfilé, klyftpotatis och pysen åt entrecote, klyftpotatis!! Sen drack vi en flaska riktigt gott vin!!

Sen i lördags jobbade jag 12-21.30 på akuten, sen när jag kom hem drack vi vin och spelade guitar hero med några vänner sen blev det utgång!!!

Igår åkte vi ut en sväng till almenäs där mehdi och angelica låg och stekte =)

Det var en sån underbar känsla i morse och ha kvar honom här hemma trots att han jobbade, men han behövde inte åka till göteborg i alla fall... helt underbart!!
Jag har varit i skolan idag och varit på föreläsning inför tentan som är på fredag. Är rätt nervös,,, . :/ men men.. skam den som ger sig =)

Ikväll har vi grillat med några jobbar´kompisar till johannes!! Satt perfekt i magen!

nu sitter min älskling och spelar guitar hero igen :D

God natt mina vänner :D




Såhär fin blir jag i håret efter duschen!!! Och nyvaken på köpet!!



han är så go!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0