Nytt liv...

Nu ska jag och Johannes börja ett nytt liv.
Vi ska börja med att gå ut och gå promenarden ihop och äta lite bättre...
Sen ska jag även hålla mig till godis på bara lördagar och inte på vardagar som tidigare...

Idag har jag jobbar. Började 06:45 och slutade 16:00. Efter jobbet så åkte jag och mammsen till Knalleland...

Jag har köpt mig en massa fint..

BH från lindex
Cardigan från Gina
Tröja från Gina
Jeans jacka från MQ
Rosa mjukisbyxor från cubus
Svart t-shirt från KappAhl
Och ett halsband och ett armband...

Riktigt nöjd med mina kap jag fick ihop idag!!! =)

När jag kom hem från knalleland vid sju tiden så gick jag ut och gick en rask promenard på 40 minuter.

När man kom hem svettig och go i kroppen så var det duschen som väntade och matlagning...
Jag lagade hemmagjorda pannbiffar, kokt potatis, brunsås...
Till kvällsmat blev det omelett med bacon...

Nu ska jag strax sova...
Godnatt gott folk... Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Hej Gumman!

Va mysigt det låter med erat nyttiga liv:) Det är kul att göra sånna saker tillsmmans, laga mat ihop och promenera och kanske inlinesa eller spela lite badminton i trädgården:) Jag bestämde mig också för att bara äta godis på helgerna och det går hyffsat. Åt typ en chokladkaka om dagen i en vecka:) `

Nu ska ja på second hand! wiee puss

2009-07-29 @ 11:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0