Jobb, jobb, jobb

Nu är det väääldigt länge sen jag skrev något här, nu är det väl dags igen!
Jag vet att jag är dåligt på att uppdatera mig..  Förlåt

Mitt liv känns så enformigt just nu!
Jag jobbar, jobbar, jobbar, jobbar och jobbat.. När jag inte gör det så jobbar jag... Ungefär så känns det just nu...

Förra veckan var jag och Johannes i Henån och hälsade på mina svärföräldrar... Då träffade jag David, Pia, Alma och Axel för första gången... Hoppas att vi träffas hyfsat snart igen, blir lite svårt med tanke på avståndet...
Riktigt trevliga, precis som alla andra i familjen... =)

Denna veckan jobbar jag ALLA dagar utom onsdag, hur kul känns det då? Mindre skoj...

Men nästa vecka ska jag, Johannes, Michelle, Erlendur och Mamma till öland för att bo på camping och bara njuta av livet... Allt utom jobb...
Vi ska bo på en camping utanför Borgholm... Vi får väl bara hoppas på att vädret blir bra...

Nu ska jag duscha och sen gå och lägga mig...

Sov gott allihopa... Puss och Kram




Kommentarer
Postat av: johannes

Jag älskar dig babe!

2009-07-21 @ 16:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0