Varför vara tyst när man kan prata?!

Jag vet inte om jag har nämnt detta tidigare, men jag har en pojkvän som jätte gärna pratar en del på nätterna...
En natt vaknade jag av att han satt upp i sängen och diskuterade någonting med någon på engelska... Sen har jag vaknat av att han sjunger sommarvisor... Eller så kan han helt enkelt bara prata och skälla... Jag har många gånger försökt hinna spela in det på telefonen men antingen så somnar jag om innan jag har tagit tag i telefonen eller så hinner han sluta... Det är faktiskt väldigt roligt...
I natt precis innan jag somnade så hör jag bakom mig "Vad tänker du på?" jag antog att han sov så jag svarade inte... Senare vaknar jag av att jag tyckte att klockan var tillräckligt mycket för att gå upp, dock var det bara 4 på morgonen så det var lite väl tidigt.. .Då hör jag "Det är ingen fara, jag har inte bråttom"
Hahah jag ska försöka spela in honom någon gång så ska ni få höra.. =)

Efter min praktik så kan jag inte sova så länge på morgonen som jag alltid har kunnat tidigare så klockan nio är jag klar vaken... Johannes kan sova fram till tolv ett om jag inte väcker honom...
Idag ska jag nog låta han sova, han var riktigt trött igår efter jobbet.. Det låter som om det är ett barn jag pratar om.. :)

Ne nu ska jag nog sätta mig och plugga...

puss o kram / J

P.S. 3 dagar kvar... och kors i taket så ser det ut som om det blir en VIT jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0