Ullared.....

God morgon allihopa!!

Idag vaknade jag halv nio klarvaken och inte riktigt visste vad jag skulle göra. Men när jag tittade på Johannes hur sött han sov så la jag tillbaka huvudet på kudden och sov till halv tio. Men då kunde jag verkligen inte somna om.

I natt vaknade jag jätte arg utav att Johannes låg och sa "Det är bra gumman..."
Anledningen till att jag var arg var för att jag hade precis drömt att vi var ute och åkte bil och Johannes körde. Då åkte bommarna ner för ett tåg skulle komma, men Johannes var tvungen att visa att man kunde åka under bommarna ändå... Självklart gjorde han detta och jag blev vansinnig för tåget kom precis efter... Satt och slog honom i bilen för att jag var så förbannad då säger han "Jag visste inte att tåget skulle komma..." Men VARFÖR är bommarna nere då??
men som tur är så var det bara en dröm.. :)

Idag ska jag och min syster till Ullared en sväng och jag kan ju alltid hoppas på att det inte är så jätte mycket folk där... Hoppas kan man alltid göra!

I lördags var vi i Henån hos Johannes föräldrar, vilket som vanligt var väldigt mysigt!

nu ska jag gå och göra något nytta..

Puss o Kram /J

Kommentarer
Postat av: Maria

Ullared, ljuvliga Ullared :) NJUT! Ja- vi hade mysigt vid baket, gick oväntat bra!

2009-12-04 @ 11:33:41
URL: http://mclachlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0