Tredje advent

Vilken mysig helg det har varit...
I torsdags så blev det en spontan utgång för mig och Anneli.. Sen hade vi obligatoriskt i skolan på fredagen, man var inte så jätte kaxig när man gick till skolan.. Men det gick bra! =) i alla fall för mig, mindre bra för Anneli...

I fredags så var det Idol finalen som gällde... Och jag kan fortfarande itne förstår VARFÖR Eriks flickvän ställde sig och dansade på scenen, han vinkade ju itne ens upp henne dit... jaja, hennes val =)

Sen i lördags så var jag, Johannes, syrran och Erlendur i Djurparken på lussepromenad... jätte mysigt!!!
På kvällen åt vi mat, spelade spel och kollade på film hemma hos syrran och Erlendur...

Det var varit en väldigt bra helg vill jag nog erkänna-..

Snart är det julafton också, och jag är inte klar med mina julklappar än, trots att jag började med dom i tid. Det kan ju bero på att vissa personer inte kommer på vad dom önskar sig =) Jag får väl göra ne pärlplatta eller måla en teckning... :d haha

Snart ska jag ställa mig och laga lite mat och sen måste jag nog plugga, tenta snart igen..

Jag kan ju passa på att berätta för er som redan vet hur kämpigt jag har haft det med skolan, att ALLT är klart än så länge med skolan, har ingenting efter mig nu... Alla är KLART!!!! det jag har kvar denna kursen är två seminarium och en tenta... Sen har vi ju haft en del inlämningsuppgifter också som jag väntar på svar från...

Ha en bra vecka...
Julafton om 1½ vecka..

Puss o Kram / K

Kommentarer
Postat av: johannes

du är så duktig älskling! massa pussar

2009-12-14 @ 16:28:14
Postat av: Berit

instämmer!!!!!

2009-12-14 @ 21:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0