Jag erkänner...

att jag har varit väldigt duktig idag!!!
Jag började skolan klockan nio idag med en föreläsning om sjuksköterskans roll vid patienters/vårdtagares död. Oväntad som väntad... Det var en väldigt seg förmiddag, föreläsaren är så himla dryg och ointressant att lyssna på... well well...
På eftermiddagen var Jan-Erik Selin, begravningsentrepenör hos oss och pratade om allt som görs inför, under och efter en begravning... han var väldigt intressant att lyssna på trots att det var lite jobbigt... Jag hade lite förutfattade meningar om föreläsningen men den blev väldigt bra
Nog sagt om det

Efter skolan vid fyra tiden så satte jag mig i biblioteket och pluggade ändå fram till klockan ÅTTA på kvällen... Kors i taket... En annan sak också.. gissa vem som satte sig jämte mig... safety-mannen!! Anneli, det var synd att du inte var med idag när jag pluggade, det hade livat upp stämningen ännu mer :)

Sen när jag kom hem var jag helt död och bestämde att det skulle bli en tidig sänggång ikväll, men vad är klockan nu... havl tolv... opps

dags att sova gott folk

Puss o Kram / J

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha! han måste ju vara här jämt? jag ska gå fram och lägga in en stöt nu tror jag!

2009-12-16 @ 15:53:36
URL: http://aanneeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0