en lååång helg och det är bara lördag...

Denna helgen känns så lång och då är det bara lördag än så länge... Tror det är mycket för att jag och Johannes inte träffas så mycket denna helgen med tanke på att han jobbar fredag och söndag dygn.
Jag har inget emot att vi är ifrån varandra ibland, men just idag är jag så himla kramsugen!

Idag efter att Johannes hade jobbat så åkte dom iväg direkt efter jobbet och körde Gocart... Ja, jag är lite avis på detta .... Det verkar så himla roligt att köra Gocart...

men vi har nästa vecka på oss att umgås :)

Igår var jag på Akuten och jobbade, jag ville inte gå hem när jag slutade jag trivs så himla bra där!
när jag kom hem kunde jag inte somna, så jag somnade vid tre tiden och kors i taket jag sov till klockan tolv idag... .=)

Ikväll finns det inga planer än så länge, ska kanske ner till stan och ta ett glas vin med Angelica..

Ha en underbar helg...

Puss o Kram /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0