Update....

Jag har visst fått lite klagomål om att jag uppdaterar mig lite dåligt!!!  :) Inga namn nämnda inga namn glömde ;)

Så jag får väl ta och skriva lite nu då!
Igår lagade jag mat till mig och johannes, sen kollade vi på en skräckfilm, fast det var inte så bra! StormWarning tror jag den hette.
Ett tips!!

Hyr inte den!!! =)

Sen idag på morgonen vaknade jag på helt fel sida, inget var roligt idag! Jag visste ju när jag vaknade att jag var tvungen att sitta och plugga hela dagen och då är man inte på så bra humör!
Jag ska ha omtenta i Vårdvetenskap på måndag!
Önska mig lycka till..
Sen på torsdagen har jag en tenta i Humanbiologin, men de känns bättre än den jag ska göra på måndag.. usha...

Imon åker jag och älsklingen till STOCKHOLM....
Vi ska bo på ett mysigt hotell (enligt bilderna) en liten bit utanför stan, men det går ju så himla bra tunnelbanor så det är ju inga problem..
Haga Hotel Kristineberg ***
Vi har en massa planer på vad vi vill göra

Gamla stan
Drottninggatan
Slottet
Wasamuseet
Åka båten mellan djurgården och hammarby
Skansen
Gröna Lund
osv...

Vi hade nog behövt vara borta mer än tre nätter känns det som =) heheh
Det ska verkligen bli jätte mysigt att åka iväg
Sen på lördagen kommer Bettan och Mikael upp till stockholm så då har vi pratat om att kanske gå ut och äta ihop...

åhh jag blir på jätte bra humör när jag tänker på våran weekend...

nu ska jag laga Fransk fiskgratäng och potatis till min älsklíng som är påväg hem

Puss och kram på er alla =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0