plugg, ångest, panik och fotboll

Då var första omtentan avklarade för denna gången, resultatet kommer på FREDAG...

Imorgon är det nya tag för en ny tenta.. Då handlar det om Sinnena, Nervsystemet, Matspjälkningen och Endokrinologi....

Det känns verkligen inte bra! Jag vet att man många gånger säger så... Men vi får se... Jag gör mitt allra bäst, går det inte så får man ta nya tag bara...

På tisdag börjar skolan igen med nya kurser och ett steg närmre Sjuksköterske examen... åh va jag längtar =)

Jag är lite ångest och panik inför imorgon men vad gör man? Jo man får plugga lite extra ;)

ikväll är det fotboll på folkungagatan 16.. Det innebär TVÅ timmar tystnad från schnellbachers mun.. Hur ska detta gå?


Nu måste jag fortsätta plugga =)

Puss och Kram på er alla.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0