Vilken natt!

Dagen igår gick helt okej att vara ensam, det jobbigaste var nog i natt!

jag vaknade flera gånger under natten och satte mig upp och letade efter johannes! Sen lyfte jag på täcket, han skulle ju kunna ha gömt sig där under.... Men icke sa nicke! Jag var fortfarande ensam!!
Vaknade flera gånger och upprepade samma sak!!

På ett sätt kan det vara bra att vara ifrån varandra och verkligen sakna varandra, fast detta verkar ju knappast hälsosamt!! 

Johannes och Mehdi ska redan idag få börja dyka med utrustning på sin utbildning... Kul att dom får komma igång så snabbt med det "riktiga"....
Med tanke på att dom har tränat och simmat en hel del innan utbildning så kommer dom nog att klara detta perfekt!! Jag tänkte att jag skulle hälsa på Johannes någon dag efter hans utbildning, men både han och Mehdi var helt slut igår efter deras dag. Det hade väl varit mycket spänningar och nervositet inblandat också kan jag tänka mig! Jag får vara nöjd med helgerna nu ett tag!! =)

Snart ska jag åka till skolan för att plugga inför tentan jag har på torsdag! Tycker det är lite svårt faktiskt!!! Men jag får ligga i med läsningen nu så hoppas jag att det ska ordna sig!!!
Jag som ville sitta ute i solen idag och plugga, men det är ju ingen sol framme i denna tråkiga lilla staden!!


nu ska jag klä på mig lite kläder och borsta tänderna!!

Puss och kram <3


Kommentarer
Postat av: johannes

hej gumman. vilken söt liten blogg du har. :) längtar tills ja får komma hem så du kan hitta mig under täcket :D puss puss

2009-04-07 @ 16:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0