Underbar dag med Johannes!!

Äntligen har jag fått sova med min favorit igen! Det var hur underbart som helst...
Nu behövde jag inte leta under täcket med efter honom!!!

Sen vaknade jag i morse vid elva av att han kom och väckte mig... Sen gick vi mest runt i lägenheten och myste och åt lite frukost!!!

Sen efter många om och men, så gjorde jag iordning mig så åkte vi och hämtade Mehdi och åkte ner ´till Viskan och fikade med Robban och therese.... Riktigt mysigt även om vi inte fick plats utomhus...

Sen satt jag och sötnosen ute på balkongen och myste medans Sötnosen drack en kall och god öl... 





Efter det var det en powernap som stod på schemat!!!! Nu ska vi kolla på "Så ska det låta" innan jag åker och jobbar på Harrys ikväll. Jag har ingen stor lust att jobba när min favorit ska ligga hemma =(

Men livet är hårt ibland!!! Imon är det ÄNNU MER mys på schemat...

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hmmm känns som att Jennifer glömt nämna att påskharen faktikst kom på besök i torsdags =)

2009-04-14 @ 10:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0