Sängen väntar!!!

Snart är det dags för mig att krypa ner i den stora och ensamma sängen!!

Har suttit i skolan idag med Alexandra, Sofia och Nisse och pluggar lite humanbiologi! gick väl både bra och dåligt kan man väl säga?!
Lite klokare blev man kanske, men det är nog lite...

Efter skolan åkte jag hem till Martina och myste med lite smörgåsar, te och lite kladdkaka... Självklart så tittade vi på hundtricket också... En riktigt dålig film egentligen, men ändå så bra!
"sippi, sippi"

nu har jag precis fått prata lite med min pojkvän på telefon också som verkar ha det väldigt bra på sin utbildning! Jag är väldigt imponerad på att dom ens orkar det dom gör! jag blir ju trött när jag bara ens tänker tanken på vad dom gör!!
Nu är det bara två dagar kvar tills han är hemma igen!! Ska bli skönt att få hem honom!! <3



Nu ropar sängen efter mig och johannes, men den får nöja sig med bara mig i natt igen!!!

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Vilken fin blogg:-)

2009-04-08 @ 22:13:33
URL: http://elisabethsimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0