Påskhelgen

Jag har fått vara med min babe hela helgen!!! Det har varit helt underbart...

I lördags var vi i Henån hemma hos Johannes föräldrar och åt påskmat, målade ägg och bara trivdes jätte bra i solen!!! Helt underbart väder var det, och Ally charmade alla med sitt toksöta ansikte...
Sen var det studsmattan som var nästa del på schemat...

På kvällen var vi hemma hos martina och martin på inflyttningsfest... Sen blev det visst utgång fast det var verkligen inte planerat... Johannes skulle ju köra den kvällen, men det blev inget med det.. =)
Jag hade det riktigt roligt den kvällen, trots att vi var på Harrys...=)

På söndagen tog vi en promenard bort till michelle som fyllde år!!

Senare på kvällen var vi vid Kype och grillade med Robban och Therese... Riktigt mysigt...
Inte nog med att det är perfekt väder ute, jag är ju tok kär också =)






Vem är tyngst????

Jag och Ally

Kommentarer
Postat av: en hemlig beundrare

Åh du är så fin babe! :) jag är glad att jag har dig!

2009-04-13 @ 16:24:37
Postat av: Elisabeth

Va mysigt ni ser ut att ha haft det!! Snart får vi ses igen tycker jag! kramar

2009-04-15 @ 14:05:07
URL: http://elisabethsimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0