Ny vecka, nya möjligheter

Då var det en ny vecka igen, och ett EVIGT saknande efter pojkvännen igen!

I fredags förra veckan, fick vi tillbaka våra tentor i "Introduktion till vårdvetenskap".... Jag visste ju att jag skulle kugga på den, men blev helt knäckt ändå även fast jag var förberedd på det!!! Men det är bara till att ta nya tag och gå på den igen!

Sen vid lunchtid kom Johannes och Mehdi och hämtade mig på skolan, när jag satt och njöt av solen!!! Riktigt skönt!

Till kvällen hade vi inhandlat lite gott vin, några öl och räkor som vi skulle mysa med! Men kvällen slutade med att vi gick ner till Andreas och Karro och drack och tjötade en hel del.  Denna kvällen slutade med att vi gick till Harrys och dansade loss! Trots ett stukat finger så var det riktigt roligt!!!

På lördagen var det dags för att fira mammsen som fyllde år... Ett steg närmre pensionen  ;)
Vi satt ute i solen och åt en massa god mat och alla utan jag drack vin och öl! En annan är duktig och kör istället =)

När solen hade gått ner blev det lite kyligt att sitta ute, så vi gick in och satte oss i mammas nya soffa och spelade GENI... Vilket lag vann första omgången!! joo det ska jag allt berätta.....  Johannes Simonsson och hans älskade assistent Jennifer Schnellbacher VANN... wiiihhooo!!!!
jag kan väl tyvärr inte säga att jag var så jätte duktig, men vi vann tack vare min FAVORIT :D Vi kompleterar varandra väldigt bra !!! Ha Ha

Söndagen var en väldigt hendig dag, i alla fall för Johannes, jag kan väl erkänna att jag inte var till så jätte stor nytta den dagen heller! Men att byta däck och tvätta bilar är inte riktigt mitt område!!! Om man får skylla på det...

Sen på kvällen lagade vi god mat.. (Klyftpotatis, fläskfile, en god sallad och tzatziki) En riktigt mysig kväll, innan han åkte idag igen!!

Idag var det dags för skolan igen!
Var på två föreläsningar idag, om Sinnena, Temperatur och Smärtfysiologi!!! mindre roligt, men sånt behöver man väl kunna också...
På eftermiddagen var jag på tentagenomgången för "Introduktion till vårdvetenskap"... Det gav inte så jätte mycket det heller!!!

Imon blir det lite mer om Sinnena, Temperatur och Smärtfysiologi och på eftermiddagen är det dags för lite disiktion i hjärta och lungor!!! gött att skära lite...  Ha Ha Ha

nu ropar tandborsten och sängen på mig! Dags att sova!!

God Natt på er!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

utan min lilla assistent ät jag inte så mycke o ha. :) gonatt gummman! puss puss

2009-04-20 @ 23:04:05
Postat av: Mamsen

Äntligen har man blivit omnämnd i denna blogg. Trodde nästan inte att jag fanns i ditt liv längre =) Det är visst en annan person som har klivit in och fått en jättestor plats i ditt liv nu. Men vad gör det, det är ju underbart. Han är en av mina favvosar =)

2009-04-21 @ 07:55:51
Postat av: Elisabeth

Hej!

Vilken rolig helg ni verkar ha haft. Det hade jag med men det var såå mycket kallare. Jag är nog mer en väskkust tjej tror jag! pss

2009-04-21 @ 09:17:50
URL: http://elisabethsimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0