Love is in the air!!

Vilken underhelg det har varit än så länge, och då är det ändå nästan halva kvar! =)



Igår kom han hem igen!
Jag kan inte förstå i min vildaste fantasi hur man kan sakna en människa så himla mycket som jag saknar Johannes när han är i Göteborg på vardagarna! Då var jag ändå och hälsade på honom i Göteborg några timmar i onsdags!  Då gick vi runt i slottskogen och myste och tittade på djuren, riktigt mysigt!! Tack sötnos!
Men det är ju så UNDERBART när man får träffas på fredagen igen! Det är nyttigt att sakna varandra, fast detta känns ju inte mänskligt...
nog skrivit om det, ni har nog förstått att jag är TOK KÄR....



Igår var jag hos frisören klockan åtta på morgonen, man var ju inte allt för pigg med tanke på att jag hade jobbar på X&Y på natten, men ska man vara fin får man lida pin....
Det är inte ofta jag är nöjd med håret, men det blev jag denna gången...

Efter det åkte jag hem och pluggade litegranna, eller försökte iaf blev en del YouTube och Facebook också!

Sen blev det en sväng till knalleland med Martina och så sprang vi in en sväng på systembolaget också! På kvällen skulle det ju GRILLAS, med lite vin och öl också....

Jag Johannes Martina och Martin skulle ha lite grill, spel, vin och öl kväll....
Maten inhandlade vi på City i knalleland... Vi åt grillad fläskfilé, med hemmagjorda klyftpotatisar, en god och fräsch sallad, lite tzatziki och gott vin och goda öl till... Mycket bra grillat grabbar....
Lagen för ALIAS blev Jag och Martina mot Johannes och Martin... .Snacka om att ni snubblade på mål linjen pojkar!!! tjoohoooo jag och martina vann!!!!!


Har du somnat?


Martina och Martin...



Tyvärr Martina, men katten gillar inte dig!!!


Lördagen började HELT fantastisk, vi åt en riktigt god frulle med färska frallor, kokta ägg, stekt bacon, god juice, lite yoghurt, te och kaffe....
Sen åkte vi ner till knalleland för att inhandla lite saker....
Efter det var det dags att ta med sig filten och lägga sig ute på almenäs och bara njuta av solen med lite kärlek och en glass och en massa massa MASSA sol....


Frukosten satt fint!!!


Första stekare....




Nu ligger min lilla solstråle och tar sig en powernap och jag ska nog hoppa in i duschen!!!!


förlåt sötnos, jag var tvungen att ta kort när du sov... =)

I morgon ska vi till Henån på kalas för Hanna som fyller 18 år... (Johannes yngsta syster)
Det ska bli mysigt, vi får hoppas att det blir lika bra väder imon som idag....

Tjo och hopp, johannes är min sockertopp.....

Kommentarer
Postat av: Johannes

Hej gumman. Blir alltid så glad när ja läser din blogg. ja gör ofta det i göteborg så ja blir lite gladare :)

2009-04-26 @ 09:31:06
Postat av: Elisabeth

Vilka fina kort du hittat. Vi får ses så vi kan grilla vi fyra med. pusss

2009-04-29 @ 22:23:10
URL: http://elisabethsimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0