En fin och solig vårdag!

Äntligen är det vår på riktigt!

Min dag började med att min sötnos kom och väckte mig vid sju så var jag uppe med honom innan han åkte på sin dykarutbildning. kommer att sakna honom jätte mycket! Men vi klarar nog det perfekt ändå! <3
Sen var det bara till att kramas och pussas i mängder när han skulle åka.

Att krypa ner i sängen igen var inget svårt val... sov nog ända fram till elva/halv tolv!!

Sen har jag suttit ute på balkongen och pluggat och bara njutit av våren. Det var dock lite kylig vind men det var skönt!!!

Nu sitter jag framför TV:n och datorn och hoppas på att tiden ska gå snabbt och det ska bli torsdag eftermiddag!! ¨
Då kommer min FAVORIT hem :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0