En början!!

Vad är det man säger?
man blir som man umgås?!

jag har inte riktigt förstått varför man ska ha en blogg, men det kan väl vara skönt att skriva av sig lite!!

Denna dagen har varit helt underbar!
Började dagen med att vakna upp med en smått irriterande pojkvän (mindre mysigt) pga min telefon som ligger och larmar och larmar och jag vaknar aldrig.. =)
Sen var jag i skolan, och redan vid  halv elva tiden blev jag sugen på att sitta ute i skolan och dricka en kall öl..

Men efter en tråkig förmiddag i skolan med en föreläsning om rörelseapparaten så gick jag till City och handlade lite duschkräm, bananer och vita bönor, för att sen gå hem och laga mat till min SÖTNOS!!!

tog mig upp till norrmalm i värmen och ställde mig och lagade mat..
det fick bli Chili Con Carne.... Det verkade uppskattas från min sötnos!!!

sen ringde Mattias mig och frågade om jag inte ville komma ner och ta en öl med honom och Jonas, och valet var itne så svårt... jag är inte den som är den... =)

Nu sitter jag i Johannes (min favorit) lägenhet och borde plugga men sitter mest och tänker på honom!!
Den killen gör mig verkligen lycklig och jag tycker om honom så jäkla mycket så det är inte klokt..

Från den dagen han öppnade dörren när jag kom hit första gången så har jag alltid k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0